poniedziałek, 22 lutego 2016

1% podatku PIT na leczenie i rehabilitację Doroty

Kochani, mam ogromną prośbę, Jeśli nie macie jeszcze pomysłu, jak wykorzystać 1% Waszego podatku to bardzo, bardzo Was proszę o przekazanie pieniążków dla Doroty Bugajskiej (38 lat), żony mojego kolegi Grzegorza: 

"Zwracam się do Was z prośbą o przekazanie 1% podatku PIT na leczenie i rehabilitację mojej Żony Doroty. Dorota w sierpniu 2015r. niespodziewanie doznała rozległego udaru niedokrwiennego mózgu i w chwili obecnej walczy o powrót do zdrowia, przebywając w stanie śpiączki poudarowej. Przez kilka miesięcy walczyliśmy o powrót Żony do domu oraz możliwość kontynuacji leczenia poza szpitalnymi murami. Dorota w chwili obecnej przebywa w domu, lecz wymaga całodobowej specjalistycznej opieki pielęgnacyjnej. Jedyną szansą dla niej jest długotrwała intensywna rehabilitacja, która niestety jest bardzo kosztowna - w żaden sposób nierefundowana przez nasze Państwo. Mając na uwadze nadchodzący czas rozliczeń z fiskusem proszę Państwa o wsparcie 1% Waszego podatku PIT, który wesprze walkę o powrót do zdrowia Doroty. 

Wszystkich chcących pomóc mojej Żonie przekazaniem swojego 1% podatku PIT proszę o wpisanie w swoim rocznym zeznaniu podatkowym KRS:0000100960 z adnotacją „pomoc dla Doroty Bugajskiej”

Na szybki powrót do zdrowia liczy rodzina Doroty - w szczególności 5 -letnia córeczka i 10 -letni syn...

1 komentarz:

  1. Powodzenia z tą akcją, to smutna historia i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.

    Anka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...