czwartek, 19 kwietnia 2018

Mój miniogród balkonowy

Hej! Witajcie! Na dzisiejszym zdjęciu możecie zobaczyć stan obecny mojego mikro-ogrodu balkonowego. 

W uprawie cebula czerwona, cebula żółta na szczypior, nać pietruszki, szczypior czosnkowy oraz por. Planowałem mini pomidory, wiecie, te małe koktajlówki, ale czeka mnie obligatoryjny remont balkonu przez spółdzielnie i nie ma na razie mowy o większych donicach i uprawach.

Po remoncie rozszerzę zbiór o różne zioła w tym prawdopodobnie miętę i melisę, które można posadzić na początku lata.


Ogród sprawdza się dobrze, wiosennej zieleniny na mój osobisty użytek, czyli kanapka, okraszenie obiadu i jajecznica mam więcej niż potrzeba.


P.S. Poprzednie wpisy na ten temat ciągną się na drugim blogu, jeden z ostatnich to:

Ogródek na balkonie #4 Szczypior czosnkowy

 


2 komentarze:

  1. Własne zioła, zawsze są super. Dobrze zagospodarować nawet małą przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz, już sobie Ciebie odwiedziłem i polubiłem twój blog na FB

      Usuń