czwartek, 29 września 2016

Pierogi z grzybami leśnymi i kaszą gryczaną

Dzisiejszy wpis robię w pobliskiej pierogarni, w krótkiej przerwie w pracy, chciałem Wam już dawno pokazać jeden patent - dla niektórych może niezbyt odkrywczy - dla mnie natomiast to jest zupełnie nowe spojrzenie na pierogi. 

Danie było dla mnie na pewno inspirujące i zaskakujące, kiedy pierwszy raz się z nim zetknąłem.



Pierogi z kaszą gryczaną, grzybami leśnymi i smażoną cebulką. To wszystko. Proste i genialne.

Kasza gryczana to według mnie znakomite wypełnienie/farsz do różnych potraw. Samemu nie tak dawno robiłem z niej kotlety mielone...

Polecam spróbować!

2 komentarze:

  1. Ja odkryłem ich smak w dzieciństwie. Gryka z grzybami to jeden z moich ulubionuch wsadów do poerogów. Pierogi to najlepszy tester dla kucharza i knajpy.Jeśli one są do d..., skreślam lokal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć jeszcze rosół jest dobrym testerem... jaki rosół taka reszta kuchni

      w przypadku typowej kuchni staropolskiej powiedziałbym, że żurek jest ważny... dobry żurek - dobra reszta

      Usuń