czwartek, 24 maja 2018

Herbata z młodego miłorzębu

Właśnie zebrałem trochę młodych liści miłorzębu na herbatę. Co nam daje miłorząb.

Miłorząb poprawia koncentrację, pamięć, ogólnie pracę naszego umysłu. Działań korzystnych dla zdrowia jest wiele, między innymi panowie mogą być zadowoleni z efektów, ponieważ generalnie miłorząb poprawia "męskość". Mi jednak w tej chwili nie chodzi o amory i stanie się Einsteinem, ale po prostu o to, że mam ochotę na herbatę zieloną. Znajomi wiedzą, że piję jej dużo.


Kto powiedział, że herbata to tylko jedna roślina, którą powszechnie tak nazywamy (chińska kamelia)? Herbata to w j. polskim określenie naparu z różnych ziół, drzew, czy krzewów. Warto urozmaicić swoje doznania smakowe i pić nie tylko powszechną kamelię, ale i np. kiprzycę.


Nie chciało mi się suszyć liści i czekać, by mieć napar do zaparzania. Zamiast tego podgotowałem młode liście przez kilka minut. Jak dla mnie - delikatny smak herbaty białej. Przyjemnie się ją pije.

Ty też spróbuj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz